dinsdag 3 februari 2015

DIY: kwastenhouder



Hai allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie een DIY. het is al weer een lange tijd geleden dat ik iets heb gepost en dat komt door privé redenen. Ik ga proberen om 3x per week een artikel te plaatsten voor jullie (ma-woe-za). Wanneer ik meer tijd zal krijgen ga ik weer met liefde meer artikelen per week plaatsen. Om weer lekker fris te beginnen heb ik vandaag een DIY voor jullie, dit keer is het namelijk een kwastenhouder die zeer simpel te maken is. Klik snel verder voor de stappen die je moet volgen.
.

 
Vandaag een kwastenhouder dus. Het is zeer simpel te maken en je hebt er maar zeer weinig voor nodig en het meeste zal je waarschijnlijk wel in huis hebben. Ook wil ik er even bij zeggen dat deze DIY totaal budget proof is en je leuk samen met vriendinnen kan doen. Laten we beginnen!

Wat heb je allemaal nodig:
-       -   Een glas om de kwasten in te doen ( ik heb gekozen voor een coca-cola glas want dit vond ik wel leuk staan)
-        -  Glas scherven, steentjes of iets anders om het glas te vullen (ik gebruik de Kulort van de Ikea die €1,00 was)
-         -  Je kwasten.

Stap 1: Pak het glas en zorg dat het goed schoon is.

Stap 2: Doe de ‘glas scherven’ in het glas totdat het glas ongeveer 2/3 is gevuld.

Stap 3: Stop je kwasten erin. (tip: zorg dat de grotere kwasten achterin staan, zodat je de 
kleine kwastjes niet over het hoofd ziet)

en dan ben je al klaar!

Zoals ik al zei, het is een zeer simpele DIY en dit heb je zo voor elkaar. Ik vind het zeer leuk staan op je make-up tafel omdat het toch weer een andere touch geeft dan dat je een simpele kwasten houder hebt.  Ook is het super handig omdat je kwasten rechtop blijven staan.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dan zie ik jullie woensdag weer.

xx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten