donderdag 27 maart 2014

Favoriete zomer/lente lipsticks.

Aangezien het steeds mooier weer wordt heb ik meer de neiging om lipsticks te gaan dragen dan lipgloss, waarom weet ik ook niet. Ook heb ik de neiging om fellere kleurtjes te dragen. Ik heb vandaag voor jullie een review met mijn favoriete  zomer/lente lipsticks. Lees snel verder :)




De kleurtjes verschillen van roze tot paars en van mooie peach kleur tot een lip tint en zijn lekker budget. Ik ga beginnen met de lipsticks van de action. Dit zijn mijn favoriete lipsticks tot nu toe, ze brengen fijn aan, er zit aloë Vera in en daar door verzorgt het je lippen ook en de lipsticks blijven lang en goed zitten. Oké nu moet ik wel toegeven dat de lipsticks niet een lunch/diner volhouden maar ze zijn wel ideaal voor een normale schooldag. Ze zitten per 2 verpakt en kosten €1,- en kan je halen bij de Action




Nu ga ik verder met de lipsticks van Essence. Deze lipsticks heb ik ook al best lang maar gebruik ik niet zo vaak als die van de action. Deze lipsticks hebben een bepaalde geur waar ik misselijk van wordt, namelijk een hele zware zoete geur. De kleurtjes zijn heel mooi en je hebt veel keus in het schap van essence. Deze lipsticks blijven best lang zitten maar na een tijdje moet je je lippen wel bij werken omdat de lipstick dan een beetje vervaagt kan zijn. Deze lipsticks kan je per stuk kopen bij Kruidvat voor maar €2,39.



Ook een van favoriet is natuurlijk de ultimate lip glow van Catrice. Het leuke van deze lipstick is dat ie zich aanpast aan het pigment van je lippen, zodra je de gelly lipstick op je lippen smeert verandert de kleur, deze lipstick is er slechts ook maar in 1 kleur die bij iedereen past. Ook vind ik het leuk dat het een soort gelly is, maar ondanks dat is de lipstick zeer stevig. De ultimate lip glow van Catrice kun je kopen bij Trekpleister en Kruidvat voor €5,-

   
Dit waren mijn favoriete zomer/lente lipsticks. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer.

XX

1 opmerking:

  1. leuk artikel, fijn dat de lipsticks lekker budgetproof zijn.
    je moet echt meer artikelen plaatsen meid!
    keep on going!
    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen